בנקים. עוד פעם בנקים.

קוראי הוותיקים (אוהב אתכם הרבה אוהב), יכולים לדלג לרשימה הבאה.


כשירות לקוראים חדשים אני מסכם מספר רשימות שכתבתי לפני כשנה לפני הבחירות, לפני המלחמה, לפני השנה המוזרה הזו.


יש בנק שלא גובה עמלות. יש בנק שלא עושק את הלקוחות. יש בנק כזה. בחיי. האינטרס של כולם ובמיוחד של הבנקים האחרים הוא שלא נדע על זה. הבנק הזה לא מפרסם את קיומו. אין תקציב פרסום. אולי בגלל זה גם אין עמלות. אין בו גם מינוס, והחשוב ביותר – אין בו כוונה להפקת רווח על גבו של האזרח. הבנק הזה הוא בנק הדואר.הרבה אומרים שהוא ישתנה, אבל מי יודע? בינתיים אפשר להנות, מזתומרת להנות? לחגוג את עזיבת הבנקים המסחריים. אני מפציר בכם. אם תרצו להרגיש פעם אחת חזקים, גדולים, מכובדים. גשו אל סניף הבנק שלכם. כן, זה שמחכים בו בתור שעה כדי להפקיד את הכסף שלנו, ועוד שעתיים כדי לקבל אישור להוציא את הכסף שלנו בחזרה. ועוד משלמים על הפעולות. גשו. בבקשה. ספרו להם שאתם רוצים לעזוב את הבנק. כן. עם המשכורת. והוראת הקבע. והשורות הרבות מספור שעל כל אחת מהן משלמים ומשלמים. נסו ותהנו.


לראות את הפקידה מחווירה, ומעבירה לסגנית מנהל הסניף שבודקת את החשבון ורואה את המשכורות, ומעבירה למנהל הסניף שניגש ובמתק שפתיים מתחנן שתישארו. בבקשה… ולסגור את החשבון. לבצע את האקט האולטימטיבי של לקיחת השליטה והאחריות על הכסף שלנו ועל הזכויות שלנו. להסביר להם שרווחים עצומים לא מסתדרים עם עושק מתמשך. ואפילו קמפיין אדיר של תרומות לעמותות לא עוזר. אתם החברה הרעים. אנחנו הטובים. אתם חיים על חשבון העבודה הקשה שלי, לא אני חי בשבילכם. ועד שלא תלמדו את זה אני לא חוזר.


בשלב הראשון אני מציע לכל מי שמחזיק שני חשבונות בבנקים מסחריים לסגור אחד ולהעביר לבנק הדואר. מה אכפת לכם? זה לא עולה כסף. אנחנו פתחנו את בנק הדואר בנוסף ולאט לאט הזחלנו דברים לתוכו. הוראות קבע (לא משלמים עמלת שורה), קצבת ילדים (אותו דבר), משכורות, ביטוחים ושאר מריעין בישין. אחרי שהכל עבר לשם באנו וניתקנו את החמצן לחמצן של המדינה. תענוג.


אנא, העבירו את הרשימה הזו לכל מי שמתלונן בשבת על הבנקים המושחתים האלו. תנו להם להזיע קצת. לא צריך הרבה. כמה? חמישים אלף חשבונות? מאה אלף חשבונות? סביר שאז הם ימחצו את בנק הדואר האדמדם, אבל עד אז אפשר להנות.


הרשימה הראשונה – בה אני מספר את הסיפור העצוב שלי עם בנק הפועלים.


ברשימה השניה אני מספר על חרם נגד הטלוויזיה ומזכיר את הבנק עם FAQ (שאלות נפוצות) שנשאלתי בעקבות הרשימה הקודמת.


ברשימה השלישית – אני מספר איך בגבורה אין קץ סרבתי להעמדת אשראי ונחשדתי כלא שפוי.


שבת שלום


 

קטגוריות: כללי | מאת: assi | פורסם: 24 בפברואר 2007 2:10 |

4 תגובות »

  1. על פאטץ אדאמס והכנס

    תגובה מאת: יוני | פורסם ביום: 24 בפברואר 2007 | בשעה: 10:27

  2. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3367824,00.html

    כאילו לפי בקשה. התפרסם היום.

    תגובה מאת: ח ל י | פורסם ביום: 24 בפברואר 2007 | בשעה: 14:06

  3. אמור להיות כרטיס אשראי חדש ללא עמלות. אני מכיר אנשים שנרשמו, אבל עוד אין פרטים רבים על השימוש והשירות. הנה התיאור שלו –
    http://leumi-card.co.il/LeumiCard/CardHolders/Cards/Free/About.htm

    תגובה מאת: יהל זמיר | פורסם ביום: 25 בפברואר 2007 | בשעה: 1:31

  4. הכרטיס הנ"ל נושא ריבית שנתית של יותר מ 13% לשנה, וזאת כאשר מדד המחירים לשנת 2006 היה שלילי. מדובר בריבית גבוהה מאד השווה בערך לריבית על אוברדראפט.
    אין מתנות חינם, בטח לא אצל הבנקים.

    תגובה מאת: הייקו | פורסם ביום: 25 בפברואר 2007 | בשעה: 22:51

פיד RSS לתגובות בפוסט. טראקבק

הוסף תגובה !